joi, 9 decembrie 2010

Brose 'Glass Marvel '

91 de comentarii:

Agentii imobiliare spunea...

interesante inimioarele :) dar mi se par prea incarcate cu accesorii de natura diferita:) (aminteste-ti! critica e constructiva)

Bijuterii aur spunea...

Mie imi plac :D

Apartamente de vanzare spunea...

sunt dragute :D

Aparat aer conditionat spunea...

foarte frumoase:X

Masaj erotic spunea...

foarte frumoase:)

Agentie de turism spunea...

dragute:)

Supraveghere video spunea...

Super :)

Filmari nunti spunea...

nice

Masaj erotic spunea...

nice

Amenajari interioare spunea...

frumosi!

Coafuri mireasa spunea...

Simpatice :)

Case din lemn spunea...

sweet!

Fonduri nerambursabile spunea...

Felicitari ;)

Cazare pensiune spunea...

SUper nice ! :D

Ceasuri de mana spunea...

cat de draguti sunt! frumosi!

Masaj erotic spunea...

dragute

Vanzari case spunea...

Felicitari pentru idee ;)

Cadou spunea...

Super !

Contabilitate spunea...

foarte dragute:X:X:X like:X

Dame de companie spunea...

foarte dragute:)

Vanzari garsoniere spunea...

sunt frumoase ca brose dar ar da si bine ca si cercei;))

Masaj erotic spunea...

ce superbe sunt:)

Gresie spunea...

sunt foarte simpatice :X

Centrale electrice spunea...

Astia merg purtati si ca cercei :)

Cauciucuri spunea...

foarte frumoase

Haine online spunea...

Sunt simpatice :D

Credite spunea...

Imi plac ;)

Gazduire web spunea...

Sunt exact pe gustul meu

Masaj erotic spunea...

foarte dragute,imi plac:D

Geamuri termopan spunea...

mi-ar place daca ar fi si cercei acest model:D

Invitatii nunta spunea...

Ce interesante si dragute sunttt:X:X:

Laptop ieftin spunea...

am o multime de brose dar acestea sunt atat de frumoase..vreau si eu!

Inchiriere masini spunea...

Cata migaleala :P

Leasing auto spunea...

Frumoase brosele..:)

Fotografii nunta spunea...

dintre cele doua cea din stanga imi pare mult mai frumoasa...

Masini de vanzare spunea...

Interesante:X

Masina de spalat spunea...

sunt foarte dragute..arata chiar foarte bine:)

Mobilier la comanda spunea...

Sunt dragute :)

Magazine online spunea...

Arata bine ;)

Scutere de vanzare spunea...

sunt dragute dar putin cam incarcate...

Oferte revelion spunea...

Nu`s prea pe gustul meu:D

Produse cosmetice spunea...

Un pic cam incarcate

Telefoane mobile spunea...

Ce dragutele suntt:X:X

Spatii comerciale spunea...

Frumoase:D

Proiecte de case spunea...

Cam incarcate...

Vanzari auto spunea...

Foarte dragute inimioarele...dar erau dragute si pe alta culoare...:)

Panou solar spunea...

Nu-mi plac, sunt prea incarcate...

Echipamente spunea...

Foarte dragutelee;;):">

Usi exterior spunea...

Frumoase inimile dar ar fi fost ok fara pietre...

Scoala soferi spunea...

Foarte nice sunt:)

Parfumuri online spunea...

Cam incarcate...

Tratamente naturiste spunea...

Mie imi plac..sunt sigura ca si tie ti au placut! Gusturile nu se discuta!

Canapele spunea...

eu nu pot brose de felul meu dekt dak sunt nevoita la anumite haine dar astea sunt cute k sunt inimioare :x

Piese auto spunea...

Nu sunt chiar genul meu...

Tigle metalice spunea...

Dragute inimioarele dar le trebuia un pic de culoare..

Vanzari terenuri spunea...

foarte dragute inimioarele..!:)

Cazare Brasov spunea...

Sunt cam incarcate...

Pensiuni Busteni spunea...

dragute :)

Cazare Sinaia spunea...

Nu prea imi plac ...

Jucarii copii spunea...

Sunt interesante..:)

Rca ieftin spunea...

Poate daca le dadeai si o culoare..

Ferestre termopan spunea...

Sunt ok dar nu sunt chiar genul meu...

Spalatorie auto spunea...

Draguta brosa!:) imi placea mai colorata..

Vopsitorie auto spunea...

Sunt frumusele..!!

Telefoane de vanzare spunea...

Imi place tare mult..este greu de realizat?

Implant dentar spunea...

Nu am mai vazut modelul acesta de brosa pana acum..:)

Imbracaminte online spunea...

Interesant modelul dar... parca este totusi un pic cam incarcat :D

Radio online spunea...

Hmm ..inimioara aia ar trebuii sa aiba dimensiuni putin mai mari..:)

Bijuterii handmade spunea...

Dragute, dar nu cred ca as purta modelul acesta de brosa

Masini de inchiriat spunea...

par mai mult a fi o pereche de cercelusi :)) sunt totusi prea impopotonate :D

Carti online spunea...

Hm...Sunt interesante.!:)

Silicoane spunea...

imi place mai mult prima inimioara :)

Cabinet stomatologic spunea...

foarte dragut modelul:)

Lenjerie intima spunea...

frumos :)

Produse bio spunea...

Foarte frumoase..ai idei super!:)

Pensiuni Sinaia spunea...

par destul de mari brosele si sunt un pic km incarcate cu accesorii diferite.. hmm :D dar oricum, go on :)

Anunturi auto spunea...

mi-ar place foarte mult sa fie si cerceri ca arata foarte bine!

Proiecte de case spunea...

Foarte foarte dragute aceste brose :X mi'ar placea sa port asa ceva :D

Auto secondhand spunea...

imi plac foarte mult!

Canapele piele spunea...

Merg de Valentines day..:D

Transport marfa spunea...

Imi place chiar foarte mult cum arata! Ce material ai folosit?

Transport agabaritic spunea...

Imi plac foarte mult modelele :) Asteptam si articole noi :)

Revelion restaurant spunea...

interesant modelul

Unghii cu gel spunea...

Fara suparare dar nu imi plac :D adica nu sunt chiar genul meu .. :) si mi se par si putin cam incarcate ;)

Chat online spunea...

Hm..inimioarele sunt o idee buna..insa nu imi prea place cu ce sunt in compozitie...astept noi modele..

Aer conditionat mobil spunea...

Acestea sunt foarte frumaose!

Web design spunea...

Foarte dragute brosele :x chiar imi plac :) cum pot achizitiona si eu :D

Rochie mireasa spunea...

Imi plac mult si asta pentru ca seamana si cu niste cercei!

Xxx spunea...

As vrea si eu niste asemenea brose...:)

Sex shop spunea...

Este superba..mie una imi place!:)

Vila Bran spunea...

Creatia reprezinta o picatura din sufletul artistului. Exprima-te exact asa cum simti pentru ca o faci frumos!